Vítejte
Host
. Prosím
přihlašte se
nebo
zaregistrujte
.
18. 01. 2021, 18:48:32
Domů
Nápověda
Vyhledávání
Přihlásit
Registrovat
Debian fórum
»
Dotazy
»
Všeobecná podpora
»
Blender - transformace rotace
« předchozí
další »
Tisk
Stran: [
1
]
Dolů
Autor
Téma: Blender - transformace rotace (Přečteno 1418 krát)
Roman Horník
Hlavní moderátor
Aktivní uživatel
Příspěvků: 1.423
Blender - transformace rotace
«
kdy:
30. 10. 2015, 20:17:19 »
Zdar,
nemá někdo tucha, jak udělat následující?
Jestliže dojde k rotaci předmětu (nebo kostí) A v ose X, pak chci, aby byl předmět/kost B co do rotace spřaženej, ale aby rotace neprobíhala ve stejný ose, což umím, ale v ose jiný (Y, Z).
Jak na to?
IP zaznamenána
Debian Sid/Experimental 64bit + Mate Desktop Environment
* CPU: Intel i5 3570
* GPU: NVIDIA GTX650 1GD5
* MB: Lenovo IH61M
* RAM: 16GiB Deutsche Demokratische Republik 3 @ 1600MHz
Tisk
Stran: [
1
]
Nahoru
« předchozí
další »
Debian fórum
»
Dotazy
»
Všeobecná podpora
»
Blender - transformace rotace