Tady to máš "černý na bílým" - nejmenovaná česká 2D webová hra. Samotná je vcelku primitivní, ale dost zabugovaná. A především nenažraná.
Na to, aby mi paměť nestačila, stačí hrát asi 2 hodiny, furt totiž v paměti bobtná.
Do zaplnění RAM běžela vcelku normálně (přirovnám ke G3 na Sidovi ve virtuálním stroji). Po zaplnění RAM, jak to začalo swapovat do zRAM, byl běh nepatrně míň plynulej (asi jako G3 na "stabilním" vydání), ale ničemu to nevadilo, až teda na 80-100%ní zátěž všech jader CPU a funící větrák. Jenže jak se zaplnila i zRAM a šlo to do swapu na SSD, ač ten je rychlejší jak HDD, už to bylo naprosto nepoužitelný, trhal se obraz i zvuk, hned nato, protože mám swap stejný velikosti jako Ty, 1.9GiB, i ten se zaplnil a zasáhnul OOM.
Asi 2s před OOM jsem stačil udělat screen, kde je vidět v půlce přeplnění zRAM a náběh do swapu na SSD - za snížení zátěže CPU může IOWait:
