Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Témata - navrsku2429

Stran: [1]
1
Všeobecná podpora / Mikrofón na LENOVO IDAEPAD 305
« kdy: 08. 03. 2021, 20:37:52 »
Zdravím Debianisti...

mám problém so zabudovaným mikrofónom na laptope Lenovo v aplikácii Skype, MS Teams. Pri testovacom hovore iba šum, ale nahrávanie zvuku funguje dobre (skúšal som nahrávanie zvuku v aplikácii "Nahrávanie zvuku"), čiže mikrofón je v poriadku. Problém bude asi v nejakých nastaveniach. Skúšal som rôzne konfigurácie v pavucontrol, ale s nulovým výsledkom.
Viete mi poradiť, čo s tým?

2
Hardware / Inštalácia tlačiarne HP
« kdy: 28. 01. 2021, 23:33:10 »
Nazdar,

mám problém s inštaláciou tlačiarne HP LJ Pro M1132 na notebook Lenovo IdeaPad 305. Zasuniem usb kábel a debian ju vôbec nevidí. Stiahol som usb firmware zo stránok Debianu, ale stále nič. USB porty vyzerajú byť v poriadku - po zasunutí usb kľúča sa zobrazí obsah. Skúsil som ju nainštalovať do PC a všetko funguje.
Neviem si s tým vôbec poradiť.

Ďakujem vopred za akékoľvek rady.

Peter

3
Správa a instalace softwaru / Problém s DPKG
« kdy: 08. 11. 2019, 19:58:24 »
Zdravím,

mám problém s DPKG s ktorým si neviem poradiť sám. Po spustení "dpkg -i" mi program vypíše túto chybu:

blackosh@navrsku2429:~$ cd Stiahnuté
blackosh@navrsku2429:~/Stiahnuté$ su
Heslo:
root@navrsku2429:/home/blackosh/Stiahnuté# dpkg -i vuex3297.deb
dpkg: upozornenie: „ldconfig“ nebol nájdený v premennej PATH alebo nie je spustiteľný
dpkg: upozornenie: „start-stop-daemon“ nebol nájdený v premennej PATH alebo nie je spustiteľný
dpkg: chyba: 2 očakávané programy neboli nájdené v premennej PATH alebo nie sú spustiteľné
Pozn.: premenná PATH používateľa root by mala obsahovať /usr/local/sbin, /usr/sbin a /sbin
root@navrsku2429:/home/blackosh/Stiahnuté#

Nedávno som nainštaloval nový Debian 10.1

Ďakujem vopred za radu a pomoc
Peter

4
Všeobecná podpora / Zamrznutie obrazovky
« kdy: 27. 11. 2016, 19:10:02 »
Zdravím,
mám taký problém. Spustím Google Chrome alebo Chromium a po určitom čase mi zamrzne obrazovka. Neviem s tým nič urobiť. Jediné, čo dokážem je "hard reset". Stretol sa s tým už niekto? Pri iných prehľadávačoch som sa s tým nestretol.

Vďaka za každú pomoc alebo radu, okrem tej, že: "Ttak Chrome nepoužívaj"  :)

5
Zdravím všetkých,

po aktualizácii systému z Weezyho na Jessie mi nefunguje správca softvéru Apper:
Chybové hlásenie:
Nie je dostupné sieťové pripojenie.
Prosím skontrolujte nastavenie pripojenia a skúste to znovu.


Matne tuším, že to bude mať niečo spoločné s Editorom pripojení, ale neviem si stým poradiť

Vie mi niekto povedať, ako ďalej?

Stran: [1]